دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نیما نکیسا: لباس هایم را بفروشم، می توانم دو ماشین خوب بخرم!

«نیما نکیسا» دروازه بان سابق تیم ملی، یک از خوش تیپ های معروف دهه 70 بود. او بعد از «رضا شاهرودی»، طرفداران زیادی در زمینه خوش تیپی و خوش پوشی داشت و خیلی ها به عشق او مدل موهایشان را تغییر می دانند و لباس هایی شبیه لباس های او تهیه می کردند.
کد خبر : 151227

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا، روزنامه خراسان نوشت: با او که هنوز هم به ظاهرش اهمیت زیادی می دهد، درباره خوش پوشی و علاقه اش به خوش تیپی همکلام شدیم که در ادامه می خوانید.



* خودتان هم موافقید که خوش تیپ بودید و هستید؟

شاید. یک بخشی از این قضیه به هیکل و استایل و بخشی هم به این برمی گردد که شما در چه خانواده ای بزرگ شده اید و طبق فرهنگتان، پوششی انتخاب می کنید که هم مناسب اندامتان باشد و هم مناسب موقعیتتان به عنوان یک قهرمان. من همیشه سعی کرده ام از لباس های رسمی، لباسی که بیانگر شخصیت و جایگاه اجتماعی ام باشد استفاده کنم. منتها این نکات، حداقل در دهه 70 به اندازه الان مهم نبود. یک سری از ورزشکاران به خوش تیپی اهمیت می دادند و برایش تلاش می کردند و یک سری هم برایشان اهمیتی نداشت. من به این خاطر که در خانواده ای بزرگ شده بودم که به ظاهر اهمیت می دادند، همیشه حساسیت زیادی روی انتخاب لباس داشتم و این وسواس تا همین الان هم با من هست و سعی می کنم شیک و به روز و رسمی بپوشم.

* احتمالا برای این شیک پوشی هم، هزینه زیادی می کنید؟

بله. متاسفانه هنوز هم این اخلاق را دارم.

* چرا متاسفانه؟

چون به قدری برای ظاهرم پول خرج می کنم که اگر همین الان لباس هایم را بفروشم، می توانم دو ماشین خوب بخرم! علتش هم این است که مردم معمولا دوست ندارند عکس ما را با پوشش تکراری ببینند.

* سالانه چقدر خرج پوشش و خرید لباس هایتان می کنید؟

فکر می کنم سالی 25 تا 30 میلیون تومان!

* آن زمان چه حسی داشتید که مردم شما را به چشم یک مرد ایده آل می دیدند؟

برایم خوشایند بود. طبیعتا همه آدم ها به نوعی درگیر این مسئله هستند که به لحاظ رفتاری، اخلاقی، نوع پوشش، وجاهت و سطح تحصیلات به جایگاه قابل احترامی دست پیدا کنند. ما انسان ها به شکل ناخودآگاه به دنبال تایید دیگرانیم و من هم آن زمان، حس بسیار خوبی از تایید و توجه مردم و هوادارانم داشتم.

* خاطره ای دارید از این که یک هوادار به عشق شما تیپش را عوض کرده باشد؟

بله خیلی زیاد. خیلی هایشان هنوز از دوستانم هستند. حداقل 3 نفر از 20 سال پیش تا الان، به سبکِ من با من جلو آمدند. یکی از این دوستان حتی فامیلش را هم به «نکیسا» تغییر داده است. از کارگری شروع کرد اما الان صاحب دو مغازه است و زندگی بسیار خوبی دارد. طرفداران من خاص هستند، چراکه خودم فضاهای خاصی را دنبال می کنم. چه در پوشش و استایل، چه در فعالیت های ورزشی و هنری مثل نواختن پیانو.

* انگار آن زمان در بین بازیکنان تیم ملی، از همه تمکن مالی بیشتری هم داشتید؟

بله ولی الان از همه ضعیف ترم!

* آن زمان برای استفاده از عکستان روی جلد مجلات یا تبلیغ محصولات، پیشنهادی داشتید؟

راستش نه. آن زمان تبلیغات ممنوع بود. اما الان من 90 بیلبورد در کیش دارم و 15 بیلبورد در تهران؛ برای اولین بار است که وارد فضای تبلیغات شده ام و آن هم به این خاطر که کار اجرایی پروژه با خودم بود و پذیرفتم.

* پوسترهایی را که آن موقع از شما چاپ می شد، دارید؟

بله البته کمی خنده دار و خجالت آور است.

* چرا؟

به خاطر تغییر سلیقه و ذائقه در ظاهر و لباس پوشیدن. مدل مو و لباس های آن موقع برای الان خنده دار است.

*راستی خوش تیپی تاثیری هم در روند حرفه ای تان داشت؟

بله ولی متاسفانه مخرب بود، به ضرر من شد و بازخورد خوبی نداشت. آن زمان فکر می کردند فوتبالیست اگر قیافه اش ضایع باشد، فوتبالیست بهتری است. البته من در کنار خوش پوشی، همیشه سالم و ساده زندگی کردم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته